Rolety Gdańsk Przymorze

 Rolety Gdańsk


Rolety Gdańsk Przymorze Plisy Gdańsk Zapraszamy do kontaktu telefonicznego
zamów bezpłatny pomiar i ciesz się możliwością regulacji nasłonecznienia swojego domostwa,
WTEDY GDY TEGO NAJBARDZIEJ POTRZEBUJESZ. ZAPRASZAMY DO KONTAKTU

Rolety Wymienisz w Gdańsku

Od wielu lat świadczymy usługi wymiany rolety oraz plis dla mieszkańców dzielnic Gdańska. Dzięki czemu gdy przyjdzie słoneczny dzień, nasi klienci mogą się osłonić przed nadmiernym nasłonecznieniem. Również ciebie zapraszamy do współpracy jeśli chciałbyś ozdobić lub osłonić swoje okno elegancką plisą lub roletą od profesjonalisty. Serdecznie zapraszam do kontaktu telefonicznego.

piątek, 5 czerwca 2015

Instaluje rolety w Gdańsku na Przymorzy już od 10 lat

Witam serdecznie Ciebie widzu odwiedzający moją stronę Internetową. Chciałbym Ci przybliżyć zakres działalności którym się zajmuje w punkcie sprzedaży przy ulicy Dąbrowszaków 11 na gdańskim Przymorzu. 

Otóż pomagam moim klientom wybrać właściwy rodzaj rolet wewnętrznych i zewnętrznych.
Za każdym razem kiedy podpowiadam przy wyborze rolety na okno wiem, że za kilka miesięcy przyjdzie do mnie znajomy mojego rozmówcy i zapyta o podobne rozwiązanie.

Dlatego dobieram konstrukcje najbardziej odpowiednią do sytuacji którą zastałem już na miejscu. Nigdy nie jest tak, że do każdego okna można założyć byle jakom roletę.

Dlatego mam już ponad 10 letnie doświadczenie w tworzeniu rozwiązań rolet na okna dla mieszkańców Przymorza.

Jeśli więc potrzebujesz rolety zadzwoń, napewno pomogę tel: 695 841 257

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz